FAQ


  • Jak długo mam dostęp do abonamentu (subskrybcji) ? Każdy uczestnik objęty jest roczną subskrypcją w trakcie której może zgłaszać sprawy taką ilość razy jaka jest przewidziana w pakiecie.
  • Gdzie mogę sprawdzić ile pozostało mi dni subskrypcji? W zakładce TWOJE CZŁONKOSTWO w PANELU KLIENTA.
  • Co w momencie gdy zakończy się moja subskrypcja? Możesz ją przedłużyć na kolejne 12 miesięcy. Tydzień przed zakończeniem subskrypcji przyjdzie Ci mail ze szczegółowymi informacjami na temat możliwości przedłużenia. Możesz również napisać w tej sprawie wiadomość na BIURO@LAWKO.PL
  • Ile mam czasu na przedłużenie subskrypcji? 7 dni kalendarzowych od daty zakończenia bieżącej subskrypcji.
  • Co się stanie gdy postanowię nie przedłużać subskrypcji? Twój dostęp do portalu zostanie wyłączony.
  • Co jeśli postanowię przedłużyć subskrypcję po upływie 7 dni od daty wygaśnięcia bieżącej? Niestety nie masz już takiej możliwości. Aby korzystać z portalu musisz wykupić pakiet ponownie po pełnej cenie uczestnictwa obowiązującej w danym momencie.
  • Czy mogę wracać do wcześniej rozwiązanych spraw? Jak najbardziej - możesz wracać do wcześniej rozwiązanych spraw dowolną ilość razy przez cały okres Twojej subskrypcji.
  • Co zrobić gdy mam jakiś problem techniczny z korzystaniem z portalu?Napisz do nas mail na adres: biuro@lawko.pl Pamiętaj, że im bardziej szczegółowo opiszesz swój problem tym łatwiej będzie nam Ci pomóc.
  • Czy mogę otrzymać fakturę za usługę? Oczywiście, wyślij dane swojej firmy na biuro@lawko.pl z prośbą o wystawienie faktury lub odznacz odpowiednią opcję w PANELU KLIENTA.
  • Jak najlepiej się z Wami skontaktować? Wszelkie informacje na temat kontaktu z nami znajdują się w zakładce KONTAKT.
  • Napisałem do Was SMS, ale nikt mi nie odpowiedział. Dlaczego? Zgodnie z informacjami zawartymi w regulaminie portalu nie odpisujemy na wiadomości SMS.
  • Napisałem do Was maila w sobotę/niedzielę/święto ale nikt mi nie odpowiedział, dlaczego? Odpisujemy na wszelkie wiadomości od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
  • W jakich godzinach mogę zadzwonić na numer firmowy? Możesz do nas zadzwonić od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.
Uptime monitored by Pingus.Cloud