Najczęściej zadawane pytania

Jak długo mam dostęp do abonamentu (subskrybcji)?

Każdy uczestnik objęty jest roczną subskrypcją, w trakcie której może zgłaszać sprawy taką ilość razy jaka jest przewidziana w pakiecie.

Gdzie mogę sprawdzić, ile pozostało mi dni subskrypcji?

W zakładce TWOJE CZŁONKOSTWO w PANELU KLIENTA.

Co w momencie, gdy zakończy się moja subskrypcja? Możesz ją przedłużyć na kolejne 12 miesięcy.

Tydzień przed zakończeniem subskrypcji przyjdzie Ci mail ze szczegółowymi informacjami na temat możliwości przedłużenia. Możesz również napisać w tej sprawie wiadomość na BIURO@LAWKO.PL

Ile mam czasu na przedłużenie subskrypcji?

7 dni kalendarzowych od daty zakończenia bieżącej subskrypcji.

Co się stanie, gdy postanowię nie przedłużać subskrypcji?

Twój dostęp do portalu zostanie wyłączony.

Co, jeśli postanowię przedłużyć subskrypcję po upływie 7 dni od daty wygaśnięcia bieżącej?

Niestety nie masz już takiej możliwości. Aby korzystać z portalu musisz wykupić pakiet ponownie po pełnej cenie uczestnictwa obowiązującej w danym momencie.

Czy mogę wracać do wcześniej rozwiązanych spraw?

Jak najbardziej - możesz wracać do wcześniej rozwiązanych spraw dowolną ilość razy przez cały okres Twojej subskrypcji.

Co zrobić, gdy mam jakiś problem techniczny z korzystaniem z portalu?

Napisz do nas mail na adres: biuro@lawko.pl Pamiętaj, że im bardziej szczegółowo opiszesz swój problem tym łatwiej będzie nam Ci pomóc.

Czy mogę otrzymać fakturę za usługę?

Oczywiście, wyślij dane swojej firmy na biuro@lawko.pl z prośbą o wystawienie faktury lub odznacz odpowiednią opcję w PANELU KLIENTA.

Jak najlepiej się z Wami skontaktować?

Wszelkie informacje na temat kontaktu z nami znajdują się w zakładce KONTAKT.

Napisałem do Was SMS, ale nikt mi nie odpowiedział. Dlaczego?

Zgodnie z informacjami zawartymi w regulaminie portalu nie odpisujemy na wiadomości SMS.

Napisałem do Was maila w sobotę / niedzielę / święto, ale nikt mi nie odpowiedział, dlaczego?

Odpisujemy na wszelkie wiadomości od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.

W jakich godzinach mogę zadzwonić na numer firmowy?

Możesz do nas zadzwonić od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.

Serwis Lawko.pl używa plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu oraz analizy statystyk ruchu. Prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie w przycisk „Zgadzam się”. Naciśnięcie przycisku „Innym razem” oznacza brak zgody.

Akceptuję Innym razem
Przeczytaj pełny tekst informacji o ciasteczkach oraz przetwarzaniu danych przez nasz serwis

Szanowny Użytkowniku !

Zapoznaj się z poniższymi informacjami dotyczącymi Cookies oraz przetwarzania danych przez nasz serwis.