Najczęściej zadawane pytania
Jak długo mam dostęp do abonamentu (subskrybcji)?
Każdy uczestnik objęty jest roczną subskrypcją, w trakcie której może zgłaszać sprawy taką ilość razy jaka jest przewidziana w pakiecie.
Gdzie mogę sprawdzić, ile pozostało mi dni subskrypcji?
W zakładce TWOJE CZŁONKOSTWO w PANELU KLIENTA.
Co w momencie, gdy zakończy się moja subskrypcja? Możesz ją przedłużyć na kolejne 12 miesięcy.
Tydzień przed zakończeniem subskrypcji przyjdzie Ci mail ze szczegółowymi informacjami na temat możliwości przedłużenia. Możesz również napisać w tej sprawie wiadomość na BIURO@LAWKO.PL
Ile mam czasu na przedłużenie subskrypcji?
7 dni kalendarzowych od daty zakończenia bieżącej subskrypcji.
Co się stanie, gdy postanowię nie przedłużać subskrypcji?
Twój dostęp do portalu zostanie wyłączony.
Co, jeśli postanowię przedłużyć subskrypcję po upływie 7 dni od daty wygaśnięcia bieżącej?
Niestety nie masz już takiej możliwości. Aby korzystać z portalu musisz wykupić pakiet ponownie po pełnej cenie uczestnictwa obowiązującej w danym momencie.
Czy mogę wracać do wcześniej rozwiązanych spraw?
Jak najbardziej - możesz wracać do wcześniej rozwiązanych spraw dowolną ilość razy przez cały okres Twojej subskrypcji.
Co zrobić, gdy mam jakiś problem techniczny z korzystaniem z portalu?
Napisz do nas mail na adres: biuro@lawko.pl Pamiętaj, że im bardziej szczegółowo opiszesz swój problem tym łatwiej będzie nam Ci pomóc.
Czy mogę otrzymać fakturę za usługę?
Oczywiście, wyślij dane swojej firmy na biuro@lawko.pl z prośbą o wystawienie faktury lub odznacz odpowiednią opcję w PANELU KLIENTA.
Jak najlepiej się z Wami skontaktować?
Wszelkie informacje na temat kontaktu z nami znajdują się w zakładce KONTAKT.
Napisałem do Was SMS, ale nikt mi nie odpowiedział. Dlaczego?
Zgodnie z informacjami zawartymi w regulaminie portalu nie odpisujemy na wiadomości SMS.
Napisałem do Was maila w sobotę / niedzielę / święto, ale nikt mi nie odpowiedział, dlaczego?
Odpisujemy na wszelkie wiadomości od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
W jakich godzinach mogę zadzwonić na numer firmowy?
Możesz do nas zadzwonić od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.